Wednesday, December 13, 2006

Snart no...

skal eg heimatt til Sunnmøre!! Mamma og Pappa og store mengder mat ventar på meg, DET blir bra det! I det siste har heimlengselen sneke seg inn her og der, tek meg stadig i å tenke på kor kjekt det skal verte!
Ting eg gledar meg til:
Reint vatn i springen!
Dusj med trykk! (Har ikkje hatt reint hår sida eg flytta hit, og det er ikkje fordi eg ikkje har prøvd!)
Stereoanlegget mitt!! ahhh...
FARRIS!
Melkesjokolade
Grovt brød!
Varmt og kaldt vatn ut frå samme kran!
Morgenkåpe!!! :)

Men heldivis kjem det snart hyggelege nordmenn på besøk!
DET GLEDA EG MEG MEST TIL!

5 comments:

romanita said...

oh beathe, jeg kan veldig godt føle med deg. Heimlengselen til mange spesielle ting… morsomt hva man kan savne - så vanlige tingene som man ikke vurdere virkelig i hverdagen ,o)
snart er helga - jeg glede meg før min gjængen som skal treffe seg snart - så kult!
en good 13.Adventsdagensklem, romana

Frøken Gjerde said...

åå.. jul og sunnmøre=fröyjd! kanskje vi sjåast??

Frøken Gjerde said...

hei!! gratulere med dagen so e like rundt hjørnet:) håpa du får ein fin dag! klemklem

Vibber`n i Farta said...

Snart no...
Så skal Beathe oppdatere bloggen sin igjen..! :D ( ?)
Takk igjen for supert opphold i Newcastle -og lyke til med det nye semesteret, oppgaveskriving og alt! KLEM

Vibber`n i Farta said...

Hmm.. Venter fortsatt spent på den oppdateringa, altså..! Hvordan går det med oppgaveskriving..? ;) Klem