Tuesday, November 14, 2006

Besøk i Newcastle!


Jess, då har vi hatt vårt første besøk! Liv og Tørres kom på besøk frå torsdag til søndag. Det var kjempehyggelig! Vi har "sightseeinga" (eit heilt vanleg ord det der), og "turistert" (det også) oss heile helga! Gode greier! Bra med besøk, for då kjem vi oss faktisk litt rundt i byen og får sett litt forskjellig som vi aldri eigentleg gjer ellers! Ikkje dumt. I tillegg hadde dei også med Freia melkesjokolade og G35 brunost, og då vart det iallfall strålande!! I følge oste-eksperten Georgine (den franske jenta som bur her) var ikkje det der ost. Jaja, går greit å ikkje dele!

4 comments:

Vibber`n i Farta said...

Wow! Besøk..! :D
Og sjokolade! Og brunost! Hipp hurra! Skjønner forresten hva hu franske mener! Ikke at brunost ikke er godt -men om det kvalifiserer som ost, er vel en annen sak.. Kanskje det burde gå inn i samme kategori som hapå , nøttepålegg og sjokoladepålegg, egentlig? Inneholder jo også melk, men smaker ikke ost.. Evt kan vi opprette en nye kategori: bost...
Artig å følge med på livet i Newcastle! Og fine bilder! Til og med puttet inn et fyrverkeribilde, ikke verst! Minner om Nasjonaldagen i Bern, eller hva Romana? ;)
KLEMKLEM (eller kelmkelm, som det ofte blir..)

romanita said...

hei beathe - endelig tok jeg meg tid til aa lese din sida! saaa kult da, bare gjoer videre da ,o) fantastikk med den bloggsidene fra noen av oss…
saa fint at dere fikk besoek. dere foeles det sammen som jeg, naar jeg faar besoek av dere i sveits - da kommer jeg til plassene som jeg aldri har vaert ;o).
ja Vibeke - den bilder minne meg paa nasjonaldagen i Bern paa foerste August - heheh...
beathe - ha en fint uka!!! stor klemmer, romana

Vibber`n i Farta said...

Romana: Ja, det var en kjempfin kveld og en fin nasjonaldagsfeiring -en superopplevelse! (selv om jeg var veldigveldig trøtt og døgnvill etter turen fra USA... ;) )
Så bra at du også har oppdatert bloggen din! :D KLEM
Beathe: 8 dager igjen... Tikk-takk
Blir du med, Romana?!

romanita said...

Stakkers Vibeke på sveitsiske nasjonaldagen… jep ,o) men det var ett kult opplevelse. å, det hadde vært kult møte alle mine kjære venner i UK. eieiei - 'leider' nei. men kankjse jeg få en fin kårt?
nattaklem