Monday, February 19, 2007

Banana Bread Beer and Hedgehog!

-det er mine store opplevingar i helga. Banana Bread Beer! Jupp, dersom du tenke ”huhh, bananøl??” så tenke du akkurat det same som vi gjorde då vi kjøpte det, men det hindra oss ikkje i å ha store forhåpningar då vi på fredag kveld, etter å ha vore og sett på TapDogs på Theatre Royal og ein liten tur på bar, bestemte oss for å smake. Det beste var at det faktisk smaka banan OG øl! Og, dette trudde eg aldri eg skulle sei, bananøl var veldig godt!!

Vidare på vår kulinariske reise i helga smakte vi ”hedgehog” (pinnsvin) for fyrste gong! På handletur på ASDA visste det seg at det var kamp om å få tak i dei nedprisa hedgehog-ane, og Beathe, med sine spisse olboga, kom seirande ut. Vel heime laga vi god lasagne med hedgehog og salat. MMMMmmmMM… Det anbefala eg til alle!!

Ps 1: Då eg allereie no kan føle eit veksande sinne blant eventuelle naturvernarar og andre dyreglade så bør eg vell legge til at hedgehog er ein type loff, ein veldig veldig god loff faktisk, som med litt fantasi kan sjå ut som eit pinnsvin... Den fyrste loffen eg har kjøpt her borte i loffeland faktisk! Men det blir ikkje den siste... SÅNN, då vart ting bedre, ikkje sant?

Ps 2: Jupp, Banana Bread Beer er laga av Fair Trade Bananas, så ta det HEILT med ro:)

Det var mine store kulinariske opplevingar i helga. Søndagen brukte vi berre til å springe etter ein drage i Chinatown, men med godt selskap så var det eigentleg ein hyggelig aktivitet:)

Så godt nyttår alle sammen!!

4 comments:

romanita said...

BAT – jaaa... etter noen månader få man også å likke noen 'strange food og drinks' hehee, det kommer meg kjennt for, hihi. ananasbrus eller brunost med syltetøy...

du må få en fantastikk uka! hilsen til Sir Kristian Arnevik!

stooor klem
romana

Vibber`n i Farta said...

Hehehe...
Der fikk du meg nesten sånn akkurat passe provosert! Men bare nesten... Spise hedgehog.. Får være grenser -for hva jeg skal tro om deg.. ;)Men "lasagne med hedgehog" -skeptisk!

Så banan-øl var gode greier? Hadde de ikke noen andre rare smaker også..? Mener å huske at hu fair-trade-jenta jeg bor med snakket noe om de ølene der... Tror jeg er i litt rart humør, fikk veldig lyst på banan-øl!!! Men koser meg med mintkakao noen har vært så hyggelig å provide me with :)

Ah, ha en strålende aften, supersjempeglad i deg veldig og sånn.. <3 ;) Vib.

Ps: Vil høre mer om dragen!!! Godt nyttår, ja! =)

Anonymous said...

Heihei!

Du? Var det sånn at dikka kunne ta i mot norgesbesøk etter mars? Ser dårleg ut med besøk før det. Snakka med Linda og ho hadde visst spurt om det òg, men ho hugsa ikke ka helg det var.

Ha ein strålande dag :)

Knuskosmos Marit

Vibber`n i Farta said...

Komponere, distrahere, kverulere...
Oppdatere?