Thursday, February 08, 2007

Påan ijæn...

Semester 2 er godt i gang, ein million nye bøker er lånt frå biblioteket, og eg har faktisk lest EI heile bok! (ok da, ikkje så veldig store eigentlig) Veldi bra start synes eg. Har ein veldig morsom forelesar og ei skikkelig heks, men trur eigentlig at det skal gå bra... Problemet er berre at eg skal ha eksamen! TRE FAKTISK! Og som de kanskje veit så har eg for det meste hatt oppgåver, ganske lenge sidan siste eksamen, så eg har allereie eksamensnerver... Oops... Ikkje bra... MEN så lenge eg (og Kristian) ikkje har eksamen den siste dagen i eksamensperioda så skal alt gå bra, for vi har bestilt billettar heim den dagen... Så håper at eksamenane kjem tidleg slik at vi får tid til å pakke og sånn uten for mykje stress!

Litt rart å snakke om at vi skal reise, men no faktisk så følest det ut som om året er over! Mange har allereie reist, og det er veldig trist... Men det er nok også fordi ting går slag i slag framover! Mange planar og masse besøk som vi gledar oss til! Oi, må vell berre kome igang med å nyte det!

1 comment:

Vibber`n i Farta said...

Hei sugar!
Oi, så flink du er! Jeg måtte levere inn en haug med pensumbøker til biblioteket i dag, som jeg ikke har kastet et blikk på en gang... Hmm.. Eksamen ja -er litt i omvendt situasjon vi da, jeg skal jo skrive stor oppgave for første gang! Men har to eksamener også, så vi kan jo klage sammen/oppmuntre hverandre! :)

Sikkert litt rar når første semester er over og mange reiser hjem -etter jul, litt annerledes oppbygning enn her kan man si! Så hotellvirksomheten går bra? ;) Fullbooket?
Jepp, nyt det! Er litt medunnelig på at dere er der borte, men Bergen er knall det og, heldigvis!
Ha en fin helg!
Klem klem / Kelm kelm